Przyjęcie do placówki
Przyjęcie do placówki następuje w wyniku podpisania umowy cywilno – prawnej z właścicielem placówki. Podpisanie umowy następuje osobiście z odbiorcą usług placówki, lub z jego prawnym opiekunem. Podpisanie umowy jest poprzedzone ustaleniami formalno-prawnymi, w tym prezentacją placówki i zakresu świadczonych usług.
Dokumenty, które należy mieć przy przyjęciu:
- wypełniony kwestionariusz osobowy
- dowód osobisty lub dowód osobisty osoby podpisującej umowę w imieniu osoby przekazywanej na pobyt dzienny
- historia choroby oraz karty informacyjne z wcześniejszych pobytów w szpitalu /jeśli takie są w posiadaniu
- zaświadczenie lekarskie o aktualnie zażywanych lekach
- w przypadku osoby ubezwłasnowolnionej częściowo lub całkowicie orzeczenie sądu
- orzeczenie o posiadanym stopniu niepełnosprawności (jeżeli zostało wydane).
Jeżeli przyszły odbiorca usług placówki nie posiada któregokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, wówczas lekarz placówki ocenia aktualny stan zdrowia i ustala indywidualny plan opieki. Podobna sytuacja występuje również w przypadku posiadania badań, celem potwierdzenia stanu zdrowia. Dokonana diagnostyka pozwala na zebranie informacji, co do stanu zdrowia, celem dopuszczenia oraz ukierunkowania określonych usług w sposób spersonalizowany dla konkretnej osoby. Ma to także na celu ustalenie koniecznych dodatkowych badań, kontynuowanie lub rozpoczęcie leczenia oraz pozwoli na nadanie stopni w skali Barthela. Ponadto wywiad lekarski pozwoli na przekazanie niezbędnych informacji personelowi placówki:
- pielęgniarkom celem przekazania informacji co do kuracji, wymagań opiekuńczych itd.;
- dietetykowi celem wskazania stanu zdrowia, wyników badań, co ma wpłynąć na dobór właściwej diety;
- rehabilitantom celem wskazania stanu zdrowia, wyników badań, co ma wpłynąć na dobór właściwego programu rehabilitacji;
- trenerom/animatorom celem wskazania stanu zdrowia, a tym samym dopuszczenia do poszczególnych zajęć aktywizacyjnych i rozrywkowych.
Zapraszamy do zapoznania się z formalnymi szczegółami pobytu, które określa Regulamin Organizacyjny Domu Seniora Tiliam w Zawadzkiem.
Dokumentacja w aktualizacji. W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt tel. 77 412 96 37 – postaramy się rozwiązać wszelkie pytania czy wątpliwości.